Berita industri
Keuntungan Alat Kuasa Tanpa Berus
2022-11-03
VIDO adalah peneraju dalam alat tanpa berus, menggunakan teknologi cip kawalan untuk memanfaatkan alat kuasa tanpa berus. Kami komited untuk memuaskan setiap pengguna.
Sebagai peneraju alat tanpa berus, VIDO mempunyai teknologi uniknya sendiri. Gegelung stator motor dikawal oleh cip kawalan dan kumpulan litar penerus untuk membentuk medan magnet dengan perubahan fasa berubah-ubah, dan bahagian pemutar diperbuat daripada bahan nadir bumi dengan tiang tenaga magnetik yang tinggi untuk membuat magnet kekal. Pemutar didorong untuk bergerak dengan terus mengesan arah medan magnet pemutar, menggunakan medan magnet yang sepadan dengan stator dan melakukan transformasi fasa.

Kelebihan alat kuasa tanpa berus

1. Gangguan rendah, kehilangan kuasa yang rendah, dan haba yang rendah

Alat kuasa tanpa berus tidak mempunyai berus, dan perubahan terbesar ialah tiada percikan elektrik yang dihasilkan apabila motor berus sedang berjalan. Akibatnya, tenaga elektrik yang digunakan, gangguan radio yang disebabkan oleh percikan elektrik, dan haba yang dihasilkan oleh percikan elektrik semuanya hilang. Jika ia adalah alat kuasa boleh dicas semula, kuasa yang disimpan oleh item ini sahaja boleh meningkatkan hayat bateri sebanyak kira-kira 30%.

2. Bunyi yang rendah dan operasi lancar Alat kuasa tanpa berus tidak mempunyai berus, geseran sangat berkurangan semasa operasi, operasi
lancar, dan bunyi akan jauh lebih rendah. Kelebihan ini akan sangat membantu kestabilan peralatan ketepatan dan peralatan kecil.
3. Hayat yang panjang dan kos
penyelenggaraan yang rendah Kehilangan utama motor tradisional berasal dari haus berus dan komuter pemutar yang tidak boleh diperbaiki. Tanpa berus, haus motor itu sendiri hampir hanya pada galas. Dari sudut pandangan mekanikal, pakaian ini hampir boleh diabaikan dan bahkan boleh dianggap sebagai tahap bebas penyelenggaraan.

4. Tiada risiko pemotongan gegelung pemutar

Kelajuan berputar pemutar motor sangat tinggi, mencapai puluhan ribu revolusi seminit, jadi apabila motor tradisional menghadapi pencerobohan bahan asing, seperti serpihan, mudah menyebabkan kerosakan pada penggulungan pemutar. Ini adalah perkara biasa dalam alat kuasa AC gred industri. Untuk alat kuasa tanpa berus, kerana pemutar menjadi satu unit tanpa elektrik sama sekali dan tiada penggulungan, tidak ada kegagalan elektrik akibat kerosakan kecil semasa putaran.
5. Evolusi fungsi
suis alat kuasa Pertukaran alat kuasa tradisional sering bertindak sebagai pemutus litar untuk bekalan kuasa motor, yang bermaksud bahawa arus keseluruhan mesin perlu melalui litar suis. Oleh itu, untuk keselamatan elektrik dan ketahanan suis, kedua-dua struktur mekanikal dan reka bentuk elektrik sangat terhad, dan mudah menyebabkan banyak suis tidak dapat direka dengan lebih ergonomik. Mudah letih. Dan alat kuasa tanpa berus VIDO Jepun hanya perlu memberikan isyarat arus lemah yang sepadan dengan cip kawalan. Oleh itu, pengurangan beban elektrik dapat meningkatkan kehidupan suis dan keselesaan penggunaan.
6. Kepelbagaian mod kawalan alat kuasa Seperti yang dinyatakan di atas, kerana operasi alat
kuasa tanpa berus VIDO dikawal oleh cip kawalan, pengesanan dan pelarasan kelajuan putaran menjadi lebih mudah. Ia juga mungkin untuk menyediakan kelajuan dan output tork yang berbeza untuk keperluan yang berbeza dengan pengaturcaraan cip. Dan kebanyakan produk tanpa berus VIDO boleh menyediakan pelbagai mod operasi, benar-benar merealisasikan mesin pelbagai guna.

VIDO adalah jenama antarabangsa yang mengkhususkan diri dalam pembuatan pelbagai alat profesional dan mesin kecil. Kami terus mengejar kepuasan pelanggan, sentiasa memberikan jaminan dan perkhidmatan selepas jualan kepada semua pelanggan, termasuk alat ganti, penyelenggaraan dan sokongan teknikal, khusus untuk memuaskan setiap pengguna. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai alat kuasa tanpa berus, sila hubungi atau e-mel kepada kami.


PerhubunganBerita
Hubungi kami
  • Tel0086-512-62888913
  • E-melinfo@widopt.com
  • Faks0086-512-62888911
E-mel anda:
Subjek:
Keperlukan Pembelian:
Hantar
*Kami akan menjawab pemberitahuan dalam masa 12 jam setelah menerima e-mel