Berita industri
Pemilihan Alat Kuasa Rumah
2022-11-03
Alat kuasa isi rumah akan digunakan di hampir semua isi rumah. Terdapat hanya empat yang biasa digunakan: pemutar skru, gerudi pistol, gerudi hentaman dan tukul elektrik. Kita yang bukan profesional, bagaimana kita harus memilih alat kuasa isi rumah?

Bagi kebanyakan keluarga, penggunaan alat kuasa terhad kepada skru skru, menggerudi lubang, dan kadang-kadang memasang sekeping perabot kecil. Kita yang bukan profesional, bagaimana kita harus memilih alat kuasa isi rumah?

1. Apakah perbezaan antara alat elektrik isi rumah yang biasa digunakan?
Malah, terdapat hanya empat yang biasa digunakan: pemutar skru, gerudi pistol, gerudi hentaman dan tukul elektrik.
Pemutar skru, alat yang direka khas untuk skru, boleh digunakan untuk pembongkaran dan pemasangan perabot dan peralatan rumah, tetapi lebih sukar untuk menggerudi lubang.
Gerudi pistol boleh skru dan gerudi, dan kelajuannya lebih tinggi daripada pemutar skru, tetapi ia tidak boleh menggerudi konkrit.
Gerudi hentaman, gerudi pistol dengan gear laras, mempunyai fungsi hentaman tertentu. Apabila gear hentaman terjejas, ia boleh memberi kesan konkrit pada frekuensi tinggi untuk meningkatkan keupayaan membuka lubang. Tetapi dalam kes konkrit tebal, gerudi hentaman tidak berkuasa.
Gerudi elektrik, ini adalah alat yang direka khas untuk memukul konkrit. Ia boleh menggerudi dan tukul, dan merupakan tangan yang baik untuk merobohkan rumah.
Di atas adalah alat kuasa biasa di rumah, kita boleh memilih mengikut fungsi dan keperluan kita sendiri.

2. Pilih untuk memasangkan atau mengecas?

Memerhatikan kebanyakan produk di pasaran, alat kuasa litium-ion sebenarnya adalah trend umum, iaitu alat pengecasan. Alat pengecasan tidak terhad oleh bekalan kuasa berdekatan dan boleh digunakan di luar rumah. Tetapi kini kebanyakan jenama pada dasarnya mempunyai bateri mereka sendiri, dan hayat bateri boleh dilanjutkan dengan menggantikan bateri. Berbanding dengan pengecasan, alat pemalam adalah murah, berkuasa, dan boleh berfungsi secara berterusan untuk masa yang lama, tetapi terdedah kepada batasan julat.


3. Langkah berjaga-jaga untuk memilih alat kuasa isi rumah.
Pertama sekali, pastikan anda mengesahkan bahawa parameter papan nama alat adalah konsisten dengan yang terdapat pada sijil CCC. Kedua, apabila alat itu dihidupkan dan berjalan selama satu minit, anda tidak sepatutnya merasakan getaran yang tidak normal di tangan anda, dan melihat dari salur masuk udara alat itu, tidak sepatutnya ada arka di permukaan komuter, dan tidak sepatutnya ada bunyi yang tidak normal semasa operasi. Anda boleh cuba mengendalikan suis dengan kerap untuk memulakan alat dengan kerap, dan perhatikan sama ada fungsi on-off suis alat boleh dipercayai.
Sekiranya tidak ada masalah dengan perkara di atas, maka tahniah kerana membeli alat kuasa isi rumah tanpa masalah kualiti.

Seperti yang dinyatakan di atas, pemutar skru digunakan secara meluas dalam kehidupan seharian kita. Pemutar skru tanpa wayar ini dicirikan oleh beratnya yang ringan dan merupakan penolong yang baik untuk semua jenis buruh manual. Reka bentuk lampu LED membolehkan pengguna bekerja di kawasan gelap. Alat kuasa tanpa wayar ini mempunyai bentuk cengkaman pistol dan saiz padat untuk berfungsi di ruang yang ketat.


VIDO 18VRotary Hammer

Tukul putar ini memberikan lebih banyak kuasa apabila tukul, penggerudian dan skru. Pengguna boleh menggunakannya untuk menggerudi lubang dalam konkrit kekerasan tinggi. Oleh kerana reka bentuknya yang padat dan ringan, ia sesuai untuk penggerudian di ruang yang ketat. Dan reka bentuknya sesuai dengan reka bentuk ergonomik, ia selesa untuk dipegang dan beroperasi untuk masa yang lama tanpa keletihan.
VIDO pakar dalam pembuatan pelbagai alat profesional dan mesin kecil, termasuk alat kuasa, alat tanpa wayar, alat taman, penjana, pam, pengimpal dan aksesori. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai alat kuasa isi rumah, sila hubungi atau e-mel kepada kami, kami dengan senang hati akan melayani anda.




PerhubunganBerita
Hubungi kami
  • Tel0086-512-62888913
  • E-melinfo@widopt.com
  • Faks0086-512-62888911
E-mel anda:
Subjek:
Keperlukan Pembelian:
Hantar
*Kami akan menjawab pemberitahuan dalam masa 12 jam setelah menerima e-mel