Berita industri
Pengenalan kepada pengetahuan berkaitan dengan tongkat bulatan DC
2022-11-03
VIDO menghasilkan alat profesional dan mesin kecil, dan mengeksport produknya ke luar negara. Artikel ini memperkenalkan ciri-ciri struktur gergaji bulat DC.

Gergaji pekeliling DC adalah alat yang menggunakan motor siri fasa tunggal sebagai kuasa dan kemudian memacu bilah gergaji bulat melalui mekanisme penghantaran untuk melaksanakan operasi gergaji. Ia mempunyai ciri-ciri keselamatan, kebolehpercayaan, dan kecekapan kerja yang tinggi.


Pengenalan gergaji pekeliling DC:
DC Circular Saw adalah alat yang menggunakan motor siri fasa tunggal sebagai kuasa untuk memacu bilah gergaji bulat melalui mekanisme penghantaran untuk melaksanakan operasi gergaji. Ia mempunyai ciri-ciri keselamatan, kebolehpercayaan, struktur yang munasabah, dan kecekapan kerja yang tinggi. Ia sesuai untuk operasi gergaji pada kayu, papan gentian, plastik dan kabel fleksibel dan bahan yang serupa. DC Circular Saw mengamalkan struktur bentuk pendakian, yang kebanyakannya terdiri daripada motor, kotak pengurangan, penutup pelindung, mekanisme pelarasan dan plat asas, pemegang, suis, palam yang tidak boleh disambungkan semula, dan bilah gergaji bulat.

Ciri-ciri struktur gergaji bulat DC:
DC Circular Saw mengamalkan struktur bentuk pendakian, yang kebanyakannya terdiri daripada motor, kotak pengurangan, penutup pelindung, mekanisme pelarasan dan plat asas, pemegang, suis, palam yang tidak boleh disambungkan semula, dan bilah gergaji bulat. Motor ini menggunakan motor teruja siri fasa tunggal. Menurut sama ada terdapat penebat tambahan antara stator dan teras pemutar dan tanah, ia dibahagikan kepada Saw Pekeliling DC penebat tunggal (tiada penebat tambahan antara stator dan tanah, juga dikenali sebagai alat kelas I) dan Gergaji Pekeliling DC bertebat dua (Penebat tambahan disediakan di antara stator, pemutar dan tanah, juga dikenali sebagai alatan kelas II). Mekanisme pelarasan terdiri daripada plat pelarasan kedalaman, plat pelarasan sudut, kacang pengikat, dan plat bawah. Lepaskan kacang pengikat untuk menyesuaikan plat bawah ke atas dan ke bawah ke kedalaman pemotongan yang diperlukan, dan kemudian ketatkan kacang. Pelarasan sudut adalah dengan melonggarkan kacang sayap skru pelarasan sudut di bahagian depan plat bawah, menyesuaikan diri dengan sudut yang diperlukan (0° ~ 45 °), dan kemudian mengetatkan kacang.

Atribut utama pekeliling DC melihat:
1. Kuasa undian;
2. Keupayaan memotong;
3. Diameter bilah pemotong (panjang bilah gergaji);
4. Kelajuan tanpa beban.

Perlindungan pelindung pekeliling DC melihat:
1. Penutup pelindung terdiri daripada penutup pelindung elektrik (juga dikenali sebagai penutup pelindung bawah) dan penutup pelindung statik (juga dipanggil penutup pelindung atas) untuk melindungi bilah gergaji bulat dan mencegah kemalangan kecederaan semasa operasi. Pengawal statik disambungkan dengan selongsong, dan pengawal bergerak berputar di sepanjang bilah gergaji bulat dan secara automatik menutup bilah gergaji dengan tekanan spring gegelung.
2. Kord kuasa menggunakan kabel fleksibel bersalut dua teras, yang disepadukan dengan palam getah dua tiang untuk membentuk palam yang tidak boleh disambungkan semula.
Tujuan pekeliling DC melihat:
Bilah gergaji bulat adalah alat kerja Circular Saw DC. Terdapat dua jenis jenis pemotongan membujur dan jenis cross-cutting. Bilah gergaji bulat yang berkelayakan dengan diameter standard harus digunakan. Bilah gergaji yang diperbuat daripada keluli berkelajuan tinggi dan bilah gergaji yang cacat atau retak tidak boleh digunakan.
Pekeliling DC melihat

Langkah berjaga-jaga untuk gergaji bulat DC:
1. Bilah gergaji bulat tidak dipasang dengan betul. Selepas gigi gergaji menjadi tumpul kerana daya yang besar, kayu akan dibuang dan cedera semasa melihat.
2. Bilah gergaji bulat mempunyai kecacatan seperti retak, ketidaksamaan, dan condong. Bilah gergaji yang patah membuat bilah gergaji bulat terkena semasa bekerja, menyebabkan kayu membaling atau pekeliling itu sendiri pecah dan menyakitkan orang.

3. Kecacatan perlindungan keselamatan, seperti kecacatan perlindungan tali pinggang penghantaran, peranti keselamatan pengawal tangan yang rosak, sambungan sifar tanpa perlindungan, perlindungan kebocoran atau kegagalan perantinya, dan lain-lain, menyebabkan kemalangan keselamatan.

Ciri-ciri pekeliling DC melihat:
1. Motor berkuasa memenuhi projek berat dan sukar.
2. Kedalaman pemotongan boleh laras. Kedalaman pemotongan pembolehubah boleh digunakan untuk tugas yang berbeza.
3. Pemegang ergonomik. Pengalaman memegang yang lebih selesa, mengurangkan keletihan kerja.
4. Jawatan pemegang tambahan yang berbeza menjadikan kerja lebih mudah
5. Bateri berkapasiti besar 4000mAh, masa berjalan yang sangat lama.
6. Reka bentuk koleksi habuk. Mesin ini mempunyai jangka hayat yang lebih lama dan persekitaran kerja yang bersih.

VIDO adalah jenama antarabangsa yang mengkhususkan diri dalam pembuatan pelbagai alat profesional dan mesin kecil, termasuk alat kuasa, alat tanpa wayar, alat taman, penjana, pam, mesin kimpalan dan aksesori. Produk ini dijual di luar negara dan mendapat pujian sebulat suara daripada semua orang. Jika anda berminat dengan produk VIDO, anda boleh menghubungi syarikat kami.

PerhubunganBerita
Hubungi kami
  • Tel0086-512-62888913
  • E-melinfo@widopt.com
  • Faks0086-512-62888911
E-mel anda:
Subjek:
Keperlukan Pembelian:
Hantar
*Kami akan menjawab pemberitahuan dalam masa 12 jam setelah menerima e-mel