Berita industri
Adakah anda tahu bagaimana untuk menggunakan pistol udara panas?
2022-10-16

Guna udara panas.

1. Kerja penutup

Dalam pembangunan atau perbaikan bumbung, diperlukan untuk menyeleweng sejumlah besar filem plastik, membran penjagaan air, dan beberapa bahagian istimewa perincian penyeweng, seperti bumbung ditempat, pinggir dinding kereta api, cahaya langit kubah, dll. perlu menggunakan pistol udara panas. Kerana bumbung dipengaruhi oleh perbezaan suhu panas dan sejuk dan hujan, kualiti penywelding akan secara langsung mempengaruhi kehidupan perkhidmatan bumbung. Penyelinapan film plastik bumbung, cahaya langit kubah yang terperinci, plastik bumbung yang ditutup membran penutup air, penyelamatan bitumen yang diubahsuai.

2. Film motor/pemindahan/perbaikan dalaman

Pembangunan cepat industri kereta telah membawa kepada permintaan yang jauh lebih tinggi untuk pemotongan kereta dan pemeliharaan. Film peribadi, cat telah duduk kulit memerlukan penggunaan senjata udara panas. Beberapa bahagian termoplastik dalam kereta boleh diperbaiki tanpa senjata udara panas. Laminasi otomatik, pembuangan cat dan lak dan aktivasi lipatan, pembuangan/lembut dalaman (cth. kulit, kulit palsu dan balut plastik), perbaikan bahagian plastik otomatik. 3.
3. Penutupan Lantai/Dekorasi Dalaman
Lantai yang baik untuk yang lebih sensitif dalam terma hospital kesehatan, sekolah, lapangan terbang dan bangunan awam dan kawasan lain adalah penting. Kebanyakan kawasan tersebut perlu ditutup dengan lantai plastik juga perlu ditutup dengan kualiti tinggi. Kualiti penywelding lantai plastik juga secara langsung mempengaruhi kelembapan, bersih dan keseluruhan bilik.
4. Menyelidik struktur tangki/sink/tangki
Ada banyak bengkok dan bahagian yang sempit dalam tangki bahan bakar, sink dan beberapa struktur tangki, dan prestasi senjata udara panas diuji di bahagian-bahagian ini. Senjata itu mesti kecil dan kuat, dan mempunyai penyesuaian sudut untuk penyelamat kawasan sempit.
5. Technical textiles and tarpaulins
Kemampuan, kecerahan dan keselamatan senjata udara panas datang dalam permainan penuh apabila menyesuaikan struktur terperinci yang lebih kompleks seperti iklan cetakan luar dan tarps industri. Penyesuaian yang meliputi di lori selang dan pembuangan bahagian plastik juga boleh dicapai dengan pistol udara panas.

Jaga-jaga untuk menggunakan senjata udara panas.

1. Jangan guna senjata udara panas dengan pencetak jenis kimia (plastik).
2. Sila buang cat kering dari teka-teki atau goresan selepas digunakan untuk menghindari api.
3. Sila gunakannya di tempat yang berventilasi dengan baik kerana sisa yang dibuang dari cat produk lead adalah beracun.
4. Jangan gunakan pistol udara panas sebagai pengering rambut.
5. Jangan arahkan udara panas kepada manusia atau haiwan.
6. Apabila senjata udara panas sedang digunakan atau segera selepas digunakan, jangan sentuh kendali senjata udara panas nozzle mesti disimpan kering, bersih dan jauh dari minyak atau gas.

7. Pistol udara panas seharusnya benar-benar sejuk sebelum penyimpanan.


VIDO adalah penghasil alat profesional, berbagai jenis produk, termasuk rantai, senjata udara panas, dll. produk dieksport di luar negeri dan telah diterima dengan baik oleh semua orang. If you are interested in professional tools, you are welcome to contact our company.

PerhubunganBerita
Hubungi kami
  • Tel0086-512-62888913
  • E-melinfo@widopt.com
  • Faks0086-512-62888911
E-mel anda:
Subjek:
Keperlukan Pembelian:
Hantar
*Kami akan menjawab pemberitahuan dalam masa 12 jam setelah menerima e-mel